Depend - 5069 Stardust Melody

Once Upon A Time kollektionen
Våren 2018
 
Först ut av holosarna då är Stardust Melody! SM är ett supersnyggt hololack som skimrar i regnbågens alla färger. Av dessa fyra skulle jag säga att denna kom på andra plats i kategorin "Mest Holo I Sej"
 
Tre smidiga lager räcker gott och väl. Har du långa naglar som jag så rekomenderar jag lite mer lack längst ut på nageln så det inte lyser igenom (som pekfingret)
 
Jag hade Depends Peel Off basecoat under alla hololacken men jag kan rekomendera ett vanligt för det går bort alldeles utmärkt med nagellacksremover.
 
Inget topplack.
 
In English
First out with the holos is Stardust Melody. It's a grey holopolish and I must say this one is the second one with the most holo in it. I had three coats and a peel off basecoat which you don't really need because these comes off as easy as any creme polish with a good nailpolish remover. No topcoat.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: